underrubriker

fredag 2 december 2016

Skattkarta för Desember 2016, Drömkarta, Aarrekartta, Vision Board


Julfester i Borgå tolkar jag det som. Och det är precis det jag verkligen längtar efter. Ut och ha det roligt, uppklädd, feststämning, trevliga människor och fin, varm stämning! Bara vara i stunden och vara lycklig!!!

Glömma allt skit som de senaste åren innehållit! Orkar inte definiera det närmare. Men det finns så mycket mer än jag trodde och jag håller på att förvandlas till en bitter kärrig. Det måste jag med alla medel kämpa emot. På något sätt behöver jag hitta energi någonstans ifrån för att bara ta ett stort steg ur min bitterhetsbubbla och starkt, medvetet och modigt ta plats. Kanske jag behöver börja med att göra det rent fysiskt, kanske klä mej som på bilden och bara stråla.

Nya utmaningar är också på kommande. Efter mamma- & vårdledigheten skall jag börja jobba igen den 2.1.2017. Före det skulle det behövas en massa roligt!

Så nu e de bara att kasta klackarna i taket!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar